تمامی کالاها قبل از ارسال از نظر سلامت فیزیکی به صورت کامل در انبار بررسی می شوند و از تمامی بخش های سفارش قبل از خروج از انبار مستندات ( بصورت عکس ) تهیه و آرشیو می گردد.
در صورت مشاهده اشکال و ایراد در کالای دریافتی تا 48 ساعت پس از تحویل کالا ، باید به بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
کالا پس از ارسال توسط مشتری در انبار توسط کارشناس چک گردیده و در صورت تایید تعویض برای مشتری انجام خواهد شد و در غیر اینصورت با هزینه ارسال ( 60 هزار تومان ) برای مشتری بازگردانده خواهد شد.
کالاهای تخفیف دار بدلیل پروموشن (کاهش حداقلی قیمت) به هیچ عنوان مرجوع نمیشوند و فقط امکان تعویض سایز برای این محصولات وجود دارد.
سفارشات ثبت شده از سوی درگاههای خرید اقساطی فقط امکان تعویض مدل و سایز تا 7 روز کاری داشته و درصورت تقاضای مرجوعی از سوی مشتری مبلغ مورد نظر به کیف پول حساب کابری در وبسایت به عنوان اعتبار تعلق میگیرد.
در صورت عدم دریافت مشتری کالا به انبار بازگردانده می شود و مشتری پس از واریز مبلغ هزینه ارسال (دستکم 60 هزار تومان) ارسال کالا مجدداً انجام خواهد شد.
کالا را چطور به کیا استایل بازگردانیم؟
لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
بازگشت کالا با هماهنگی کارشناسان ما میسر خواهد شد. (از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید)
موارد رعایت شده جهت بازگشت و تعویض کالا
کالا حتما باید به همراه رسید پستی باشد.
از زمان تحویل کالا نباید بیشتر از 7 روز گذشته شود.
کالا به هیچ عنوان نباید استفاده شده باشد و تمامی بخش های ارسالی ( جعبه،پاکت و پکیج ) کفش باید به همراه مرسوله باشد.
هیچ بسته ای با عنوان پس کرایه توسط هرگونه سرویس پستی توسط انبار دریافت نخواهد شد.
سفارشات تعویضی با هزینه مشتری به فروشگاه کیا استایل بازگردانده می شود و تمامی سفارشات پس کرایه (ثبت کرایه در مقصد) دریافت نخواهند شد و بسوی مشتری بازگشت داده می شوند.
تعویض سایز در سراسر کشور تا ۷ روز پس از ارسال مجدد کالا امکان پذیر بوده و از طریق سامانه پست یا باربری انجام میگردد.
مابه التفاوت سفارش ها
در صورتکیه مشتری سفارش خود را تعویض کند و دارای ما به التفاوت از سوی فروشگاه کیا استایل به مشتری باشد، مبلغ مورد نظر به کیف پول حساب کابری در وبسایت به عنوان اعتبار تعلق میگیرد. اما در صورت درخواست مشتری امکان انتقال آن به حساب مشتری نیز وجود دارد.